Vinteren har kommet på NipKollen Legg igjen en kommentar Så har vinteren kommet med snø. Solskinn her oppe mens bygdene lå inntullet i tåke. img_0437 Image 1 of 1
Langtur i dag Legg igjen en kommentar Kjell,Tassa og jeg hadde en lang fin fottur i dag i strålende solskinn. Gikk fra Maura-Buråsstua-Gullikshaugen-Totnersetera-NipKollen -ned til Maura. img_0390 Image 1 of 5
Marifjell Legg igjen en kommentar Fin tur fra Hornsjøen, Marifjell og ned om Vika sammen med Kjell og Tassa. img_0385 Image 1 of 1
NipKollen 01.12. Legg igjen en kommentar På NipKollen med Kjell og Tassa. Dårlig bilde men fin kveld med stort bål. img_0378 Image 1 of 1