kjell gundersen 29.12.2013, kl. 21:25 Et Godt Nytt År ønskes deg,og takk for mange fine turer i 2013! Vi satser på fler i 2014! Svar ↓
Et Godt Nytt År ønskes deg,og takk for mange fine turer i 2013!
Vi satser på fler i 2014!